274-184-ico-wu.jpg

Sekret Twojej siły

indeks1
Klucz do twojej siły

Co w takim razie pomaga? Dieta! Przede wszystkim – dbaj o masę ciała. Wyszło na jaw, że nadprogramowa ilość kilogramów w postaci tkanki tłuszczowej sprzyja obniżaniu się ilości testosteronu we krwi. I odwrotnie – zmniejszenie ilości tkanki tłuszczowej wywołuje podniesienie poziomu testosteronu, a co za tym idzie, większe libido. Nie można jednak popadać w skrajności – tłuszcze to istotne składniki odżywcze, których rola polega między innymi na współtworzeniu kilku hormonów, przykładowo… testosteronu. Przewlekłe albo częste głodówki bądź zupełne
erekcja
wyeliminowanie wszelkiego rodzaju tłuszczów z diety, mimo małej albo prawidłowej masy ciała także może ujemnie wpływać na poziom tego hormonu.

Zdrowe serce – zdrowy seks

Działaj wedle zasady „to, co odpowiednie dla mojego serca, jest dobre dla mojego penisa”. Nadmierne konsumowanie tłuszczów zwierzęcych oraz cholesterolu wspiera odkładanie się złogów w układzie krwionośnym. W związku z tym zmniejsza się ich przekrój poprzeczny, a w ślad za tym – transfer krwi. Skoro erekcja polega na wypełnieniu ciał jamistych członka krwią, nie muszę chyba mówić jaki będzie efekt, kiedy tej krwi do rzeczonego narządu przypłynie zbyt mało. Wszystko jest dla ludzi, jednakże, jeżeli pragniesz zatrzymać pełnię sił seksualnych, swoje uwielbione „chłopskie jedzenie” – golonkę, karkówkę, viagra bez recepty
kiełbasę, tłuste mielone czy boczek w każdej postaci odłóż na wyjątkowe okazje. W to miejsce zaprzyjaźnij się z warzywami (posiadają mnóstwo błonnika, który pozytywnie wpływa na obniżenie poziomu cholesterolu we krwi), wybieraj chude mięso oraz chudy nabiał, nie jedz codziennie żółtego sera.