6035-2600-ico-wu.jpg

Pięć wariantów ćwiczeń, żeby seks był przyjemniejszy

7351-410-ico-wu.jpg

Na pewno zdajesz sobie sprawę z tego, iż ćwiczenia działają pozytywnie na stan zdrowia. Ale czy wiesz, że wizyty na siłowni pozwalają też czerpać więcej satysfakcji z seksu? Jeśli będziesz ćwiczył dwa-trzy razy w tygodniu, zwiększysz swoje seksualne możliwości, sprawność i wigor. Poznaj 5 wariantów ćwiczeń, które najskuteczniej polepszą twoje łóżkowe igraszki!
Dźwiganie ciężarów
Każdy przedstawiciel grupy lekarskiej powinien zalecać trening siłowy pacjentom, którzy pragną udoskonalić jakość swojego seksu. Ten wariant ćwiczeń pobudza produkcję testosteronu, który jest podstawowym hormonem odpowiedzialnym za męski popęd seksualny. Wybierz plan ćwiczeniowy z takim obciążeniem, które doprowadzi do tego, iż odczujesz zmęczenie przed dziesiątą serią. Poziom testosteronu rośnie, gdy robisz krótkie, intensywne ćwiczenia, takie właśnie jak trening na siłowni. kamagra w zelu

Aby udoskonalić jakość życia erotycznego, ćwicz pompki, przysiady oraz brzuszki. Ćwiczenia budujące masę mięśniową wzmacniają mięśnie ramion, mięśnie klatki piersiowej oraz brzucha, pozwalając czerpać większą satysfakcję z seksu. Wzmocnienie górnych części ciała pozwoli Ci dłużej uprawiać seks – sporo z tych mięśni pracuje podczas stosunku.
Trening Kegla
Ćwiczenia Kegla są dobre także dla mężczyzn – pozwalają na przedłużenie stosunku oraz ułatwiają kontrolę wytrysku, rozwijając mięsień łonowo-guziczny – ten, który umożliwia także zatrzymanie moczu. Nazwane od nazwiska lekarza z Los Angeles ćwiczenia poprawiają wydolność mięśni dna miednicy, co pozytywnie oddziałuje na jakość seksu. Mężczyźni mogą używać mięśni Kegla, by opóźnić wytrysk, napinając je tuż przed orgazmem. wiecej znajdziecie tutaj potencja