2144-2336-ico-wu.jpg

Menu na potencję

close-up-of-a-woman-sitting-away-from-a-man-on-a-bed-and-thinking-939932-1728x800_c

Ważnym elementem wpływającym na potencję jest odpowiednie jedzenie. Właściwa dieta jest w stanie poprawić nie tylko jakość potencji, ale też płodność. Zwróćmy chociażby uwagę na to, co się dzieje podczas wytrysku. Jak się okazuje, dochodzi w tym czasie do całkiem ważnych ubytków selenu. Łatwo go unormować spożywając tuńczyka, wybrane orzechy, cebulę lub nasiona pszenicy. Inny tak samo ważny składnik naszego męskiego menu to cynk, który odpowiedzialny jest za przyswajanie testosteronu, ten z kolei pobudza popęd seksualny. Podczas spożywania alkoholu czy palenia papierosów tracimy cynk, lecz można go uzupełnić przez potrawy strączkowe, wybrane ryby, niektóre mięsa, żółtka jaj albo ostrygi.
Szalenie istotnym składnikiem jest także arginina, która stanowi 80 procent spermy. Arginina powiększa wytwarzanie spermy a także zwiększa żywotność plemników. Składnik tania levitra ten uczestniczy również w procesie chemicznym przemiany w tlenek azotu, przez co naczynia krwionośne poddają się powiększeniu i możliwa jest lepsza erekcja. Argininę znajdziemy w takich składnikach jak kakao, wołowina, nerkowce, makrela, orzechy, słonecznik czy indyk.
Należy zwrócić również uwagę na witaminy, przede wszystkim na witaminę E, jaka jest nazywana witaminą płodności. Znajdziemy ją w warzywach liściastych, jajach, nasionach pszenicy oraz ciemnym pieczywie. Inna witamina to beta-karoten, która ma wpływ na właściwe działanie hormonów. Jeśli musimy unormować jego poziom warto sięgnąć do marchewki, szpinaku, dyni czy słodkich ziemniaków.
tekst dostepny na stronie cialis bez recepty