Sekret Twojej siły

indeks1
Klucz do twojej siły

Co w takim razie pomaga? Dieta! Przede wszystkim – dbaj o masę ciała. Wyszło na jaw, że nadprogramowa ilość kilogramów w postaci tkanki tłuszczowej sprzyja obniżaniu się ilości testosteronu we krwi. I odwrotnie – zmniejszenie ilości tkanki tłuszczowej wywołuje podniesienie poziomu testosteronu, a co za tym idzie, większe libido. Nie można jednak popadać w skrajności – tłuszcze to istotne składniki odżywcze, których rola polega między innymi na współtworzeniu kilku hormonów, przykładowo… testosteronu. Przewlekłe albo częste głodówki bądź zupełne
erekcja
wyeliminowanie wszelkiego rodzaju tłuszczów z diety, mimo małej albo prawidłowej masy ciała także może ujemnie wpływać na poziom tego hormonu.

Zdrowe serce – zdrowy seks

Działaj wedle zasady „to, co odpowiednie dla mojego serca, jest dobre dla mojego penisa”. Nadmierne konsumowanie tłuszczów zwierzęcych oraz cholesterolu wspiera odkładanie się złogów w układzie krwionośnym. W związku z tym zmniejsza się ich przekrój poprzeczny, a w ślad za tym – transfer krwi. Skoro erekcja polega na wypełnieniu ciał jamistych członka krwią, nie muszę chyba mówić jaki będzie efekt, kiedy tej krwi do rzeczonego narządu przypłynie zbyt mało. Wszystko jest dla ludzi, jednakże, jeżeli pragniesz zatrzymać pełnię sił seksualnych, swoje uwielbione „chłopskie jedzenie” – golonkę, karkówkę, viagra bez recepty
kiełbasę, tłuste mielone czy boczek w każdej postaci odłóż na wyjątkowe okazje. W to miejsce zaprzyjaźnij się z warzywami (posiadają mnóstwo błonnika, który pozytywnie wpływa na obniżenie poziomu cholesterolu we krwi), wybieraj chude mięso oraz chudy nabiał, nie jedz codziennie żółtego sera.

Łatwe? To do pracy, a raczej do sypialni!

Chętka na seks zależy głównie od naszego nastawienia – jeżeli mamy motywację do wykonania zbliżenia, przynosi nam ono satysfakcję, czujemy się atrakcyjni, bezpieczni (tak, tak, to istotne nie tylko dla dziewczyn!), cenieni przez partnerkę a sama aktywność seksualna jest tożsama z naszymi preferencjami, najprawdopodobniej nic nie stanie na przeszkodzie żeby czerpać z niej jak największą przyjemność. Jednak popęd seksualny, choć jest sprawą ducha, uwarunkowany jest też od możliwości organizmu. cialis
Wobec tego poza zadbaniem o adekwatną oprawę zbliżenia, wskazane jest 6749-6607-ico-wu.jpgprzygotować wcześniej swoje ciało, aby sprostało wyzwaniom, które pragniemy przed nim postawić. Istotny jest sen, ruch, zdrowa odżywianie i odrzucenie używek (spożywanie zbyt dużej ilości kawy czy piwa działa bardzo ujemnie na możliwości erekcji, nie ma też bezpiecznej liczby wypalanych papierosów – każda ilość obniża sprawność seksualną!).

Poza wypunktowanymi w artykule sposobami, każdy z nas jest w stanie polecić kilka własnych, które sprawiają, iż ochota na seks wzrasta. Czy jest to nasz ukochany sposób wypoczynku, masaż, gorąca kąpiel: kosztowanie pysznego oraz wymyślnego dania; miło i spokojnie lub czynnie oraz ekscytująco spędzony dzień, wyczekiwanie na realizację fantazji erotycznej ustalonej wcześniej z partnerką… Nieważne jaki mamy sposób na odprężenie się oraz bycie tu i teraz z drugą osobą, kluczowe jest aby go nie zaniedbywać!
wiecej tutaj kamagra tanio

Pięć wariantów ćwiczeń, żeby seks był przyjemniejszy

7351-410-ico-wu.jpg

Na pewno zdajesz sobie sprawę z tego, iż ćwiczenia działają pozytywnie na stan zdrowia. Ale czy wiesz, że wizyty na siłowni pozwalają też czerpać więcej satysfakcji z seksu? Jeśli będziesz ćwiczył dwa-trzy razy w tygodniu, zwiększysz swoje seksualne możliwości, sprawność i wigor. Poznaj 5 wariantów ćwiczeń, które najskuteczniej polepszą twoje łóżkowe igraszki!
Dźwiganie ciężarów
Każdy przedstawiciel grupy lekarskiej powinien zalecać trening siłowy pacjentom, którzy pragną udoskonalić jakość swojego seksu. Ten wariant ćwiczeń pobudza produkcję testosteronu, który jest podstawowym hormonem odpowiedzialnym za męski popęd seksualny. Wybierz plan ćwiczeniowy z takim obciążeniem, które doprowadzi do tego, iż odczujesz zmęczenie przed dziesiątą serią. Poziom testosteronu rośnie, gdy robisz krótkie, intensywne ćwiczenia, takie właśnie jak trening na siłowni. kamagra w zelu

Aby udoskonalić jakość życia erotycznego, ćwicz pompki, przysiady oraz brzuszki. Ćwiczenia budujące masę mięśniową wzmacniają mięśnie ramion, mięśnie klatki piersiowej oraz brzucha, pozwalając czerpać większą satysfakcję z seksu. Wzmocnienie górnych części ciała pozwoli Ci dłużej uprawiać seks – sporo z tych mięśni pracuje podczas stosunku.
Trening Kegla
Ćwiczenia Kegla są dobre także dla mężczyzn – pozwalają na przedłużenie stosunku oraz ułatwiają kontrolę wytrysku, rozwijając mięsień łonowo-guziczny – ten, który umożliwia także zatrzymanie moczu. Nazwane od nazwiska lekarza z Los Angeles ćwiczenia poprawiają wydolność mięśni dna miednicy, co pozytywnie oddziałuje na jakość seksu. Mężczyźni mogą używać mięśni Kegla, by opóźnić wytrysk, napinając je tuż przed orgazmem. wiecej znajdziecie tutaj potencja